Dermalux® LED -valohoito

Klinik Linneaan on saapunut maailmalla suuren suosion saanut Dermalux LED- valohoito. Led- valoterapialla saadaan näkyvästi uudistunut, terve ja säteilevä iho. Valoenergiaa vastaanottaneet solut toimivat paremmin ja voivat uusiutua jopa 200% nopeammin, mikä edistää ihon uudistumista ja korjaantumista.

Aesthetic awads grey.png

Mikä hoito on?

Dermalux LED- valoterapia on ihon pintaa rikkomaton hoito, jossa käytetään kliinisesti todennettua valoenergiaa edistämään ihon luonnollista uusiutumista ja korjaantumista - ilman kipua tai toipumisaikaa. Dermalux Flex MD:llä on medikaalinen CE- sertifikaatti aknen, haavojen paranemisen, psoriasiksen ja kivun (lihakset, nivelet) hoitoon. Lisäksi saavutetaan kosmeettisia hyötyjä: mm. ihon uudistuminen, pigmenttimuutosten hoito ja punoituksen hoito.

Dermalux BLUE 415mm: Sininen valo tuhoaa näppyjä ja epäpuhtauksia aiheuttavia bakteereita ja kirkastaa ihoa aiheuttamatta ärsytystä iholle. Sillä on myös ongelmaihoa rauhoittava vaikutus.

Dermalux RED 633mm: Ihon nuorekkuutta palauttava punainen valo tehostaa solujen aineenvaihduntaa ja kiihdyttää ihon uusiutumista, edistää kollageenin ja elastiinin tuotantoa sekä kosteuttaa ihoa. Tuo iholle terveen hehkun.

Dermalux NIR (near infrared) 830mm: Uudistava NIR (Near-Infrared)- valo uudistaa ihoa, rauhoittaa ärsyyntynyttä tai punoittavaa ihoa sekä vaalentaa ihon pigmenttimuutoksia.

No Contact Treatment Social 2.jpg

Millaisia tuloksia hoidolla saadaan aikaan?

Dermaluxissa käytetään ainutlaatuista yhdistelmää kliinisesti tutkituista sinisen, punaisen ja NIR- valon aallonpituuksista, jotka lisäävät kollageenin tuotantoa ja kosteutta iholle, rauhoittavat ihoa sekä tuhoavat epäpuhtauksia aiheuttavia bakteereita. Koska valo käynnistää sarjan erilaisia ihoa parantavia prosesseja, hoidon hyödyt jatkuvat vielä hoitokäynnin jälkeenkin.

Dermalux tehoaa heti ensimmäisestä hoitokerrasta lähtien palauttaen ihon elinvoimaa ja tuoden sille tervettä hehkua. Sarjahoidolla saavutat parhaat mahdolliset tulokset, jotka kestävät pitkään ja tuovat kasvojen ja/tai vartalon iholle silminnähtäviä tuloksia.

Mitä hoitoon sisältyy?

Dermalux on rentouttava, kivuton hoitokokemus, jolla on tutkitusti myös mielialaa kohottavia vaikutuksia. Voit hengähtää hetken samalla, kun ihosi vastaanottaa energisoivaa valoa, joka edistää solujen uusiutumista, rauhoittaa ihoärsytystä ja palauttaa ihon heleyden. Hoito sisältää ihonpuhdistuksen, valohoidon, ihotyypille suunnatut seerumit ja voiteet. Hoito kestää enimmillään 35min ja sen jälkeen olet heti valmis lähtöön – ei punoitusta eikä toipumisaikaa! Pääset viimeistelemään hoitokokonaisuuden rentouttavalla & palauttavalla Klinik Linnean hetkellä.

Kenelle hoito on tarkoitettu?

Led- valohoito sopii kaikille ihotyypeille ja sen avulla voidaan hoitaa erilaisia ihon ongelmia sekä rauhoittaa ja tasapainottaa ihoa. Oma Klinik Linnean ihoasiantuntijasi osaa valita juuri sinun tarpeisiin sopivan hoidon.

Käyttöaiheita ovat:

-Kuiva iho

-Ihon ikääntymismuutokset: hienot juonteet ja rypyt, elastisuuden puute, laajentuneet ihohuokoset, kosteusköyhä iho, samea ihon pinta

-Pigmentaatio (valovauriot): ihon valovauriot, auringosta aiheutuneet pigmenttimuutokset, epätasainen ihon värisävy

-Pigmentaatio: hormonaalinen tai tulehduksen jälkeinen hyperpigmentaatio, tietyt lääkkeet, valoherkkyys

-Akne (lievästä kohtalaiseen): akneen taipuvainen iho, satunnaiset tai hormonaaliset näpyt, rasvainen iho, laajentuneet ihohuokoset

-Akne (kohtalaisesta vaikeaan): sitkeät epäpuhtaudet ja näpyt, punoittavat ja tulehtuneet näpyt, rasvainen iho, laajentuneet ihohuokoset

-Ihon punoitus: jatkuva kasvojen punoitus, punastelu, näkyvät hiusverisuonet

-Ihon tulehdustilat: kuiva, hilseilevä, ärtynyt, kutiseva ja tulehtunut iho

-Psoriasis: läiskittäin punoittava, hilseilevä, ärtynyt, kutiseva ja tulehtunut iho

-Haavojen parantuminen: ihovauriot, palovammat, haavat, auringonpolttama iho, punoittavat haavat, leikkausten jälkihoito

-Kivun lievitys: lihas- ja nivelkivut